WC city, participació premis Habitacola 2007



Sempre he tingut una mena d'obsessió cap als lababos. A més a més de ser un projecte per un concurs, el tema del projecte em va interessar d'entrada, i cal dir, que les nits sense dormir, l'aparcament d'altres projectes, i el poc temps per fer-ho tot, vaig aprendre moltíssim.

L'Aleix Alzina em va ajudar molt, tot s'ha de dir, sobretot en l'apartat d'ànims, que mai han de fallar quan portes l'entusiasme a dins. Des d'aquí, li envio una super abrassada, i li agraeixo novament tota aquella ajuda, i per ajudar-me a crear un projecte de la que em sento molt orgullosa, tot i que al final no vaig guanyar premi material.

El projecte era sobre una estructura que era una paret gegant per fer grafitis, i aquesta al mateix temps tenia lababos públics en el seu interior. De manera que feia dos funcions, albergar el que era el WC, i oferir la possibilitat de pintar parets que eren públiques i fetes especialment per "guarnir" d'aquella manera.