www.robotmagazine.es


Tot va començar veient amics meus (Marc Colomines, i setaquehabla)
participant en aquest projecte, i finalment jo també em vaig decidir a col·laborar-hi. Vaig començar la setmana 13, i fins a la 52, la última. Consistia en una publicació setmanal, i cada setmana tenies que enviar una imatge, i sinó ho feies, "mories". M'alegro que no sortís la meva esquela. M'alegra saber que vaig formar part d'aquest projecte, sense ànim de lucre, però que disfrutaves, quan veies que anaves a última hora.

Crec que actualment la pàgina ja no existeix, perquè he provat de buscar-la, però no he aconseguit trobar-la. Però recordo que hi havia molta gent crac, a la que admirava, i pensava que vaia coses que feien! hi havia de tot, i imatges super bones! :)

Merci als creadors del projecte, per una excelent idea. Seria divertit tornar-ho a fer.