Mallorca 2010


Per raons de feina, vaig tenir l'oportunitat de viatjar a Mallorca, on em vaig reunir amb el meu "jefe" en un hotel ****. Teniem una reunió de feina... Us deixo amb una de les imatges de mentre treballabem...

Aquell parell de dies van ser molt emocionants, vaig anar per primera vegada en un hotel de 4 estrelles, amb piscina, jakuzzi, sauna... M'havia despertat a les 4:30 del matí per agafar l'avió, i em vaig passar el matí badallant. Després de dinar em va recomanar anar a fer una migdiada. Vaig agafar el banyador, i vaig anar a disfrutar d'un dia on m'agradava estar desperta tot i estar cansada.

Una piscina coverta per mi sola, un jakuzzi molt divertit, i una sauna amb leds al sostre, semblava que estés sota un cel estrellat. Tot un Luxe, en època de crisis...


Kiitos Ristomatti for this relaxing days.


pd: No us penseu que treballar amb ell sempre sigui tant divertit, crec que això era per compensar tot l'estrés que estic vivint ara mateix...