Calendari 2011

Bon Any nou! :)

Aquí us deixo amb un regalet... I si us agrada, el podeu imprimir! :)

Els números són petitets, però el que m'interessava a mi al fer el calendari, eren les histories que hi ha darrere cada dibuix. Alguns una mica més rebuscats, i d'altres molt fàcils i evidents! :)







Gener: Déu Janus, el que representa el final d'un cicle, i el començament de l'altre.
Febrer: A Finlàndia el mes de la perla. Perla, perquè la neu es comença a fondre i brilla d'aquella manera.
Març: Comença a florir tot. El planeta mart dóna el nom al mes de Març.
Abril: El diamant és la pedra d'aquest mes, i la margarita la flor que el representa. 
Maig: Aquesta és fàcil, Al Maig cada dia un raig.
Juny: Més hores de sol, i la foguera de Sant Joan. 
Juliol: La llegenda de Tanabata, amb Isayohi i Menomaru com a protagonistes. Us recomano que li feu un cop d'ull, és una llegenda molt bonica. 
Agost: Vaig descobrir que era el mes dels esquerrans, i a l'emisferi nord, és quan tenim la pluja d'estels. 
Setembre: Mabon és la representant de la tardor, a l'emisferi nord, i Ostava la de la primavera a l'emisferi Sud. 
Octubre: 8, octo en llatí. El mes número 8.
Novembre: Res. Per algunes cultures de l'emisferi nord, és el mes representat per la mort. Mort ja que les fulles cauen, i tot és més fosc. També vaig descobrir que el dia 26 d'aquest més és el dia de: Buy nothing. 
Desembre: Probablement el mes de l'any que encén més llums. La llum també com una esperança.

* Espero que us agradi! :)


Bon 2011! :)

4 comentaris:

Ezequiel Tadeo ha dit...

Es una idea super chula, me la apunto para el año que viene.
Que asquito me acabo de dar....
Bueno bromas aparte, feliz año nuevo y gracias por el calendario.

dew
....................................
http://ezequieltadeo.blogspot.com/

Anònim ha dit...

martona!!! acabo de veure el calendari... t'haig de dir que m'encanta el mes de setembre.. serà pk és el meu mes..
petonets!
(laia feixas)

Stella ha dit...

Guapaaa!! molt xulo tots els mesos i l'explicació!! a mi m'ha molat novembre perquè de veritat és com tu dius... jo m'enterraria aquell mes!
Sort que tirem ja a Febrer!!
Cuida't moltissim! estela

Iblama ha dit...

HOLA! EN FARÉ DIFUSIÓ SI ET SEMBLA BÉ! MOLT BONA INICIATIVA!