impregnar-me


Que d'un dia per l'altre la teva vida canvii tant, fa plantejar-te moltes preguntes, i trobar poques respostes. No saps què passarà demà, i no saps què t'hi trobaràs.

Per els que no ho sapigueu, em dirigiré a la Xina en breu, així que fins que no descobreixi com piratejar el sistema per actualitzar aquest blog, doncs no tindreu noticies meves. No vaig i torno depressa a la Xina, sinó que és un viatge amb el bitllet de tornada no gaire decidit... Potser Nadal és la data mes pròxima a la meva tornada... I pot ser que després d'això, torni a marxar altre cop. Si marxo és per lluitar per un somni. Allà per fi podré treballar del que he estat estudiant durant 5 anys de la meva vida, i també podré estalviar, per cumplir un altre somni.

Així que si per cumplir somnis, cal anar a la Xina, s'hi va! :) I amb un somriure a la cara, sempre ens podem rendir i tornar a jugar el partit al costat de casa, i no estar tant lluny, però potser i n'estic gairebé segura, sé que serà una experiència tant bona en la majoria de sentits que si hi ha coses dolentes que puguin arribar a passar, segur que seràn grans lliçons! :)

Així que espero que en el temps que passi en desconexió d'aquest món virtual, si no trobo la manera de fer-vos arribar les meves noticies, espero que estigueu bé, i que sigueu feliços! :)

Una abrassada ben gran.

Marta

2 comentaris:

color camaleó ha dit...

ets molt valenta, Marta!
no deixis de perseguir els teus somnis :)

Iblama ha dit...

Molta sort i molts ànims en el nou camí que començaràs. Segur que alñlà podràs fer unes fotos meravelloses! Sort i salute!