Balla Pan



Quan tens el desig de que no tens ganes de fer-te gran, i veus aquestes imatges que t'han fet, i els hi poses una mica de toc personal, et dóna la sensació que dintre teu, sempre portaràs aquella princeseta que va vestida de color rosa, amb la seva corona i les seves ales i el seu tutú, i aquell Peter Pan que volava, i que vivia en un país on els nens no es feien mai grans. Suposo que només cal posar-s'hi a pensar, i ens adonarem que encara tenim aquelles coses que tenim de petits, apreciar les coses petites que ens passen a la vida, com un somriure, i com una altre persona m'ha dit, a saber qui és a qui estimem per sobre de tot. I en el meu cas, sempre seràn els meus pares, que m'han estimat com mai ningú podrà fer, almenys fins el dia que jo tingui una altre personeta de la meva sang, la qual espero amb moltes ansies, per compartir el que vaig aprenent, i per continuar aprenent amb ell/ella. Allò que en diuen, amor incondicional de mare. I espero poder ser almenys la meitat del que han fet els meus pares per mi, cuidar-me, aprendre amb mi, i ajudar-me a fer els meus somnis realitat. Sonarà filosòfic, però quan tenim una familia al voltant nostre que ens dona suport, fa molt més fàcil que les coses del nostre voltant vagin bé.

Així que en aquesta imatge, i encara que no tingui res a veure en el que deia al començament, m'agradaria fer una mensió especial al suport incondicional de la meva família, que sempre m'ha donat suport, desde qualsevol banda on hagi estat. Perquè sense ells, que jo escribís un blog desde Suomi, no seria possible, perquè sinó hi hagués anat el meu primer cop, possiblement no hi hagués tornat cap més altre vegada, i possiblement mai més. Però ara, tot ha canviat, i amb una mica de sort, i de ganes les coses han anat com sempre havia volgut que passessin.

I ja sabeu, estimeu els pares, i estimeu-vos vosaltres mateixos, perquè això crec que és el que els pot fer més felissos. Així que.... no em queda gaire més que dir, que a disfrutar del que poguem amb els nostres, que ells sempre, sigui desde on sigui, sempre serán aqui.