me as interior designer



No és per xulejar, però crec que és un dels millors treballs que he fet a la meva vida, fotogràficament parlant. Suposo que tenir un professor com el Pere Grimau, ha ajudat molt i molt. Sempre em feia rebuscar-me més, per poder arrivar a un punt on em sentís contenta del resultat obtingut.

Jo com una dissenyadora d'interiors. La veritat ésque molt interior no és... però crec que em defineix perfectament. Definitivament, una mica anada d'olla, però el resultat increhible, fins hi tot increhible de pensar que és un projecte que ha sortit de dins meu també.

Si mai hagués de fer un cd, i escollir una portada, crec que posaria aquesta imatge, que més de donar-me molt bont rotllo, em dona molta energia. I si mai em posés a cantar, seria per transmetre energia per la gent del món. Suposo que per un món millor, el meu món utòpic.


Desde aquí vull agrair haver pogut comptar en l'aprenentatge fotogràfic amb un professor tant exelent com el Pere Grimau, però tampoc podria deixar d'anomenar un altre mestre que he tingut en aquest àmbit com el Marià Domenjó, el propietari de la càmera que va fer la fotografia. També una altre gran persona, de la que he tingut el plaer de poder coneixer. I poder compartir moments especials. S'et troba a faltar.


Moltes gràcies a tots dos.
Realment sóc molt afortunada.